biuro@ogkush.pl
+48 789 310 242
|
Pytania i odpowiedzi

 

Jak potwierdzić zamówienie?

Potwierdzenie zamówienia otrzymają Państwo na maila. Jeśli zajdzie taka potrzeba, sami skontaktujemy się z Państwem. Jeśli macie Państwo jakiekolwiek dodatkowe komentarze do zamówienia prosimy o wysłanie maila na adres biuro@ogkush.pl podając numer zamówienia oraz opis sytuacji.

  

Co się stanie, gdy nie odbiorę przesyłki lub podam niewłaściwy adres? 

Na mocy obowiązujących przepisów konsekwentnie korzystamy z prawa do wystąpienia o odszkodowanie i zwrot poniesionych kosztów przesyłki wobec osoby, która nie odebrała przesyłki lub złożyła fałszywe zamówienie. 

 

Czy mogę zareklamować albo zwrócić wadliwie działający produkt? Jak?

Reklamację można złożyć poprzez wysłanie maila na adres: biuro@ogkush.pl. Daj nam znać jak najszybciej. O ile to możliwe zrób zdjęcia i wyślij je razem z wysłanym mailem, prosimy nic nie odsyłać bez kontaktu.

 

Paczka jest uszkodzona! Co robić?

Bezpośrednio przy doręczeniu rozpakuj paczkę w celu sporządzenia protokołu szkody i jak najszybciej skontaktuj się z nami.

 

Czy po paczce można domyślić się co jest w środku?

Nasza firma zapewnia klientom dostarczenie profesjonalnie zapakowanej i zabezpieczonej przesyłki w dyskretny sposób.

 

Czy mogę zamówić paczkę za granicę?

Niestety nie, jeśli jednak bardzo ci zależy prosimy o kontakt mailowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl